Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Feb 2025 16:14:32 +0200

Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/01129 
aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Kalesi küla, 11300 
Lagedi-Aruküla-Peningi tee (Aruküla-Kalesi kergliiklustee veetorustik lõigus 
4+00 kuni 5+90) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: kavandatav veetrass

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27257909>  (menetlus nr: 
473138), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (ARVO TÄKS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister